sâmbătă, 9 aprilie 2016

Zbor...spre fericire

Imi doresc sa pot sa te sun,
Mesajul l-am gasit doar acum...
Nici nu stiu ce as putea sa spun...

Ma simt ca la un inceput de drum,
Trecutul a plecat...si conteaza ...acum.
Suferinta cea mare a plecat...ca un fum...

Durerea mea cea mai mare,
Este azi doar binecuvantare...
Credinta am ...si cu uimire..
Daruiesc in jur, doar iubire

Speranta este... in inima mea,
Ca mai exista...pentru mine ceva...
Care sa-mi dea de stire...
Ca mai exista... in inimi...iubire

Daruiesc si primesc mereu cu uimire,
Zambete...si-n zbor fericire...
De la suflete greu incercate,
Ce .. le ghidez... spre...culmi mai inalte.

Spre zor, spre lumina si libertate,
Ce-alunga tristeti si doruri desarte...
Spre soare si luna...si cu uimire...
Invatandu-le noul zbor... fericire...                                               aprilie 2016




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate