duminică, 8 martie 2015

La multi ani!


La multi ani de "8 Martie in familiile monoparentale"!




Am sarbatorit Ziua Femeii- sambata 7 martie la Biblioteca Judeţeană "Octavian Goga"  impreuna cu oameni dragi sufletului meu, in calitate de coordonator voluntar Cluj al Asociatiei "Exista viata dupa doliu"

Multumesc tuturor care mi-au oferit sprijinul pentru organizarea acestor clipe minunate.
Impartasesc cu voi clipe din bucuria si frumusetea momentului prin cateva cuvinte si poze.

Flori, bucurie, cadouri si multa iubire! ♥


Intr-o atmosfera de sarbatoare m-am bucurat sa reintalnesc oameni dragi si sa cunosc persoane noi.
Ce ne-a legat? Bucuria de a ne sarbatori, de a aduce un omagiu pentru  o mama, o sotie, un sot, intr-un cuvant o persoana draga sufletului nostru.

Am realizat mici cadouri, sub indrumarea atenta a prietenei noastre Nuti Roman, care cu multa daruire ne-a dezvaluit taine ascunse ale tehnicii "decoupage".


 Am servit un ceai, o prajitura, o multime de dulciuri daruite cu drag din drag.

Ne-am promis ca vom reveni, cu un atelier care sa ne ofere timp sa realizam mai multe impreuna.

Multumesc Nuti RomanIulia Angel Baies Cristina si tuturor celor care au fost prezenti!


Afla mai multe despre asociatie aici  http://www.existaviatadupadoliu.ro/despre-noi/




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate