duminică, 1 martie 2015

De 1 Martie, Martisor,



De 1 Martie, Martisor,
Am sa va cant de dor,
Am sa va cant de alean,
Sa va ia dorul din prag.
Cerul sa va ocrotesca,
Flori in suflet sa va creasca.

Martisorul meu cu drag,
Sa va gaseasca in prag,
Plini cu multa bucurie,
Si in glastra, voiosie.
Cea a ghiocelului in floare,
Primavara cand rasare.

Sa aveti belsug in casa,
Sanatate cat mai deasa.
Ganduri bune tot mereu,
Asta va doresc si eu.
Zambet , chef si voie buna,
In a anilor cununa.

Sa iubiti cu drag zic eu,
Caci viata nu-i mereu.
E darul cel mai de pret,
Azi o ai, maine...regreti.
Ca n-ai spus iubesc, la timp,
Si iubirea...a pierit,
Sau ai spus, insa ai vrea,
S-o mai spui de ai putea...

Spune-o pana ai la cine.
Azi e AZI si maine-i MAINE,
Pentru cel ce-o mai ajunge...
Te iubesc, acum...nu plange.
Mai presus de orice gand,
Doar citeste acest RAND.

Martisor m-a inspirat, sa va spun un gand curat...
Pretuieste ce ai, AZI, AICI  si ACUM! Traieste Clipa!

O primavara eterna in suflet!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate