luni, 2 martie 2015

Aprinde lumina in sufletele oamenilor


Vă scriu aceste cuvinte cu multă emoție. Mai jos, veti găsi un mesaj primit de la un suflet drag, care a avut incredere in mine si in misiunea mea.

Misiunea mea, de a "aprinde lumina in sufletele oamenilor, de a aduce un zâmbet pe fața lor", s-a născut din nevoia de a mă ajuta pe mine probabil și s-a transformat într-o binecuvântare. Am învățat să dăruiesc cu iubire, fără să aștept nimic în schimb. Fără așteptări nu ai cum să fii dezamăgit. Mi-am dorit și îmi doresc, să alin durerea și să ofer un umăr prietenesc acolo unde este nevoie.

Dăruiesc cu iubire și primesc înapoi înzecit. Da, este un sentiment extraordinar, să simți că dăruind o vorbă bună, un gest, un gând acel om te răsplăteste cu un zâmbet prețios.
Mi-am dorit mereu sa fac asta, deoarece stiu cat e de greu după o mare incercare, sa inveți să zâmbești din nou, știu cât e de greu să te regasești și să pășești INAINTE!

"Exista oameni care te ajuta sa te schimbi, din oricine, in cineva… Exista oameni a caror privire vede doar cine esti, cu adevarat si pe de-a-ntregul…Exista oameni care, atunci cand iubesc, o fac desprinzandu-se cu totul de lume… Cu conditia ca in cealalta dimensiune sa fie doar…iubirea insasi…Exista oameni cu care realizezi o legatura extrasenzoriala, prin care ti se scurg in vene niste emotii atat de puternice, incat intri in panica… Te linistesti abia cand incepi sa le daruiesti la randu-ti, mai departe..Exista oameni care pot privi in gol la nesfarsit. Inauntrul lor insa, se intampla…viata, cu toate ale ei…Exista oameni care te invata drumul inapoi spre tine… Am cunoscut un astfel de om.. Multumesc,Simona! "
Mulțumesc suflet frumos!
Dacă ai nevoie și tu de un umăr, de o vorbă bună contactează-mă printr-un mesaj pe Facebook sau direct pe email de pe Blog

Aici gasesti fragmente din activitatea mea de voluntar - http://old.existaviatadupadoliu.ro/2013/09/simona-noastra-prietena-celor-indragostiti-de-un-inger/

Un comentariu:

Persoane interesate